1. In conformitate cu OUG 34/2014, in cazul in care nu sunteti multumit/a de produsul primit, aveti posibilitatea de a-l returna In termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului, cu exceptia cazului in care transportul returului este suportat de catre zigato.RO.
2. Daca ati decis sa returnati integral o comanda, este necesar sa ne comunicati intentia de returnare in termen de maxim 14 zile de la data livrarii produsului/produselor comandate prin folosirea formularului de retragere disponibil pe Site sau prin orice alta metoda in scris, din care sa rezulte intentia dumneavoastra neechivoca de a va retrage din contractul la distanta incheiat cu zigato.RO. De la data informarii zigato.RO a intentiei de retur, aveti la dispozitie un termen de cel mult 14 zile pentru a returna produsul/produsele comandate, termenul fiind considerat respectat de catre dumneavoastra daca produsul/produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
3. Este de preferat ca returul sa fie efectuat in ambalajul original al acestuia. In cazul returnarii produsului in alt ambalaj decat cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atasate si este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garantie, manual de instructiuni, etc;
4. Din ratiuni de igiena produsele vestimentare precum ciorapii si/sau lenjeria intima nu se returneaza.
5. Pentru restituirea de catre zigato.RO a contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cont bancar (IBAN) in care vom vira suma achitata la plasarea comenzii. In orice caz, zigato.RO va restitui in contul IBAN indicat suma achitata intocmai pentru produsul/produsele comandate. Exceptie de la plata oricarei taxe de transfer o constituie situatia in care Clientul solicita in mod expres zigato.RO plata intr-o anumita valuta sau intr-un cont din strainatate. In aceasta situatie, zigato.RO poate refuza transferul sumei, iar in eventualitatea aceptarii efectuarii transferului, comisionul/ comisioanele aferente vor fi achitate de catre Client.
6. Va vom restitui contravaloarea produsului returnat in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul dvs. ajunge in depozitul nostru. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.
7. In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului, in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata sau in orice caz, prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita de catre dumneavoastra pentru tranzactia initiala;
8. Returul poate fi refuzat de catre zigato.RO in urmatoarele situatii:
8.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit;
8.2. In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile lucratoare prevazut la art 2;
8.3. In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte impreuna cu toate documentele care au insotit produsul/produsele returnat(e).
9. Nu vor fi acceptate la retur urmatoarele produse, functie de existenta acestora pe website la un moment dat (enumerarea nu este limitativa):
-Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
10. Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre Cumparator acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.
Daca doriti sa returnati ceva, va rugam sa utilizati urmatorii pasi pentru a returna articole societatii zigato.RO:
1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea de Retururi. Aici vei avea afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului.
2. Adauga adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua.
3. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi returnata in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.
4. Odata ce solicitarea de retur este inregistrata, vei primi notificari prin e-mail sau SMS despre statusul comenzii.
Te informam cand returul ajunge la depozit;
Dupa ce verificam produsele returnate, vei fi informat daca toate conditiile pentru a returna un produs au fost indeplinite.
Te vom anunta cand se efectueaza plata, reprezentand echivalentul returului tau.
Important: un formularul de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, te rugam sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.